Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 15 lipca 2013

Zayn cz 12






-Aaaaa Boże nawet nie wiesz jak się czułam widząc go w moim aucie . - powiedziałaś przytulając ją
- Wiem bo to był nasz pomysł !
-Czyli to był spisek !
- Tak ! Brawo !
-Dziękuje !!! - objęłyście się
- Aaaaaaa poooommoooooccccyyyyyyy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szybko zerwałyście się i ujrzałyście przez ogrodzenie ....
Ganiającego się Nialla z Lou . Niall złapal się ciebie i strasznie wrzeszczał coś !
- Aaaa ratuj mnie ratuj !!! On chce mnie pobić ! Mamooo !-wybuchłaś śmiechem 
-Na ręce cię nie wezmę ! Uciekamy na raz dwa i TRZY !!! - zwialiście do domu i schowalas Horanka w spiżarni !
-Duszno tu ! Duszę się Nathalie .-śmiałaś się i poszłaś do swojego badboy'a
- Co masz ? - chyciłaś kawałek bułki z Nuttellą z jego ust . -Nie ładnie tak - zaczęłaś go dźgaź po brzuchu
-Chcesz tego prawda ?! - zapytał i chywycił cię na ręce
- Nieee ! Zayn ! Nieee tylko nie tooo !
Połozył cię na sofie i zaczął gilgotać ! Nie moglaś przestać się śmiać .
- No co tak fajnie ? - zapytał jeszcze mocniej gilgocząc cię
- Przestań ! - zaczęlaś kopać ale wpadłaś na lepszy pomysł
Kiedy się zbliżał dawałaś mu buziaki . Kiedy jego ręce ustały ty przewaliłaś go i zaczęłaś gilgotać !
-Ejj! -śmiał się Malik . Tak go połozyłaś że nie mógł cię w żaden sposób zsunąć
- SUPERMAN IS HERE!!! -krzyknął Lou wpadając do domu - Gdzie ten skwarek się podziewa ? - mówił o Niallu
- Nathalie gdzie nasz głodomorek ? - dopytywał się
- Nie wiem ! Szukaj go ! - odpowiedziałś i przeszłaś do swojej roboty
- Przestań ! Kochanie ! Prosze !! - próbowal Malik
- O nie nie ! Coś za coś ! - dał ci buziaka i puścilaś go
- No tak ! Jeden buziak i masz mnie na odstawkę ! - odpowiedziałaś ,oplotłaś sobie ręce i ruszylaś do Liama .
- Co tam masz ? -zapytałaś Payna , tuląc go
- A kroję chleb . Chcesz mi pomóc ? - zapytał i dał ci nóż
Zayn powoli się zaczaił i objął cię w tali .
- Foch ?
- Tak ! Żebyś wiedział że ze mną się tak nie bawi !!!
- Daj mi ten nóż !
- ZNALAZLEM GO ! HORANEK WE WŁASNEJ OSOBIE ! - Lou trzymał Nialla  za rękę
- Aaaaaaa ! Pomocy ! Usmaży mnie na grilu ! - wszyscy zaczęli się śmiać - Już po mnie- dodał i znikł za drzwiami
- No mycha ! - powtarzał Zayn całując cię w szyję
- Foch ! - odpowiadałaś
- No przepraszam !
- Pomagam Liamowi jestem zajęta !
- Ja juz skończyłem idę zanieść to na stół ! - rzekł daddy
- I widzisz zostaliśmy sami ! Ty i ja ! - mówił dalej
- O hej Alice jak dobrze że przyszłaś ! - powitałaś przyjaciółkę stojącą w drzwiach
- Są tu talerze ? - zapytala
- Nie juz zaniosłam i już ide ci pomóc !
- Nie juz z Harrym wszystko zrobliliśmy ! - zapewniła cię i wyszła
Zayn wziął cię na ręce tak że siedziałaś na jego biodrach ! Byłaś naprawdę mała w jego objęciach .
-No to co ? Dalej foch ?
Odwróciłaś w przeciwną stronę głowę co miało oznaczać tak !
On odwrócił twoją głowę i pocałowal czule że ty odwzajemniłas jego pocałunek !
-Nie juz nie ma focha !
- To dobrze , ale cie nie puszczę !
- No prrrrroszę !
- Nie !
-A mnie to tak na ręce nie bierzesz - powiedział Harry i wskoczył Malikowi na plecy !
- Dobrze od dziś będę cie tak brał ! - zapewnił go - Ale teraz zejdź bo jest mi ciężko !
- Sugerujesz że jestem cięzki tak ? No dobrze to mnie nie noś ! - powiedział i pokazał ci język
- No dobra wskakuj !
- Nie, albo dobra później bo teraz jemy .
Zayn ruszył za nim trzymając cię na biodrach .
- No wreszcie ! - krzyknął Niall
Zayn spuścił cię na ziemię a ty usiadłś kolo Alice .
Prawie nic nikt nie zjadł oprócz Nialla . On zjadł porcję każdego . Wy najprawdopodobniej wzieliście po kęsie bo Lou opowiadał swoje kawały <suchary> ale teraz naprawdę się śmialiście . 

Po obiedzie postanowiliście obejrzeć film ale Zayn miał inne zamiary wobec Nathalie.Zayn i Nathalie wyszli na spacer.

*oczami Zayna*
Postanowiłem wziąć Nath na spacer, chciałem pobyć z nią sam na sam ,bo w domu wszyscy są.
Szliśmy powoli przez park trzymając się za ręce nie odzywając się do siebie.Wsłuchiwałem się w bijące serce dziewczyny ,którą pokochałem.Nawet cisza z nią był piękny.Gdybym mógł z nią przebywać cały czas.. Ale niestety to jest niemożliwe.Tysiące koncertów i wywiadów mam.. No cóż muszę się z tym pogodzić.
-O czym tak myślisz?-Przerwała cisze Nathalie.
-O nas.-Odpowiedziałem.
-Tak? A o czym mianowicie?
-Że Cię kocham i nie chcę Cię opuszczać.
-Też Cię kocham.Ale niestety będziesz musiał mnie opuścić.Prędzej czy później.
-No tak ,ale już o tym nie rozmawiajmy.Patrzmy na dzień dzisiejszy a nie jutrzejszy albo przyszły.Żyjmy teraźniejszością kochanie.-Powiedziałem to i złączyłem nasze wargi w całość.

Jeszcze chwile pochodziliśmy i poszliśmy do domu..

CDN
Rozdział pisany przez Olę (Malikową69) i Paulinę (Tommo ; 3). I jak wam się podoba rozdział? ;3 Jeżeli chcecie też możecie ocenić rozdział w inny sposób.Pod rozdziałem są reakcje i tam możesz ocenić na jaką skale ci się podobał rozdział np. zajebisty itp. ;p To na tyle! 
Rozdział dedykujemy Żelkowi i Zerrie! ;3 6 KOMENTARZY I PISZEMY NEXTA!
Życzymy wam dalej miłych wakacji! <3 
Pozdrawiamy, Malikowa69 i Tommo ; 3

10 komentarzy:

  1. To jest bardzo ładne.
    - ZNALAZLEM GO ! HORANEK WE WŁASNEJ OSOBIE ! - Lou trzymał Nialla za rękę

    Najbardziej podoba mi się ten fragment tekstu :D
    Pisz dalej skarbie ;3

    ( Say z Kocham Cię tak, jak Niall jedzenie )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!!!!! Kocham!!!!!!!

    Zerrie!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz.........................................................................................................................................................................................
    BŁAGAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś świetna i blog też świetny. Pisz dalej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!!!! Jak chcesz to moge rozgłosi twój blog żebyś miała więcej wyświetleń i kom.?

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o next bo inaczej się zabije xD

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny imagin ;D
    oby tak dalej ;D

    OdpowiedzUsuń